Re: GoldStar 1468

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 09:59:33 MET

On 18 Feb 97 at 18:30, KrzysioB wrote:

> Wybralem 1460 plus VGA i w trakcie zmiany trybu WIN na MS-DOS (i na
> odwrot) przesuwa mi sie ekran w bok o dobre 5 cm. Poniewaz sterowniki
> od karty mam wiec nie znam przyczyny takiego zachowania.
> Pozdrawiam
> KrzysioB
>
> Adres e-mail: krzysiob_at_free.polbox.pl

Porownywalem kiedys czestotliwosci dla 1468 i 1470 i o ile dobrze pamietam
to sa jednakowe. Taki objaw podchodzi mi raczej na liche ustawienie karty
grafiki. Jest jakis programik shareware w inecie dajacy mozliwisc centrowania
obrazu przy roznych czestotliwosciach/rozdzielczosciach i nie tylko, ale nie
pomne nazwy. Moze ktos z listy pamieta.
Uzywalem go przy VLB S3-805 z ktora mialem ten sam problem co Ty i rezultat
byl pozytywny.
    Pozdrawiam Zbyszek

                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \