Co to jest NMI?

Autor: Bartlomiej Rut (bartol_at_hektor.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 15:30:39 MET

Tak wogole to pojawia mi sie to w trakcie instalacji
GUS MAX i wyglada to tak:
"I/O Channel check - checking for segment
Offending segment
0000
press F1 to disable NMI, F2 to reboot"
musze nadmienic ze konfiguracja mojego komputra to z grubsza:
Cyrix 150+, plyta Spacewalker z chipem Triton VX, 16MB EDO RAM
Po nacisnieciu F1 nie jest mozliwa emulacja SB no a po F2 to wiadomo
Jesli ktos ma jakies pomysly to bardzo prosze o wiadomosc.
Podejrzewam ze trzeba zmienic cos w BIOSIe (AWARD) ale nie bardzo
wiem od czego zaczac no bo nie wiem co to jest NMI i tak w kolko.

Z gory dziekuje za pomoc
Bartol