Re: ET6000 - 2 czy 2.25 MB ?

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 10:33:47 MET

Tomasz Jarnot wrote:

> TAk sobie siedze i mysle ( choc to zakrawa na jakas paranoje ze mysle )
> ale jak to jest z tym Tsengiem... Niby ma 2.25 MB ale True Color w
> 1024*768 ni cholery poza tym niektore programy widza tylko 2 MB ( np. taki
> SCITech Display Doctor )...
>
> Jurand

Hmmm.... Moj kumpel sie kiedys zamierzal do tej karty i tyle sie
dowiedzielismy:

Wersje karty sa dwie: z 2mb i z 2.25mb. O ile sie nie myle, to ta z
2.25mb jest trudniejsza do dostania (i.e.: test karty bodajze w
"Komputerze" - tesowali niby wersje 2.25, a cene podali do 2mb.
Hmmm....)

Poza tym sam Tseng twierdzi, ze to 2.25 to rzeczywiscie wystarcza na
1024 w 16M, ale tylko pod DOS-em, bo pod Win cos sie pieprzy i
generalnie nie chce dzialac. (A moze to bylo odwrotnie...;-)))))

Kumpel kupil Diamonda 3D 2000, wiec nie widzialem karty w dzialaniu,
czyli to wszystko to sa tylko moje teoretyczne dywagacje.

A SCITech DD moze po prostu nie mierzy pamieci karty po cwiartkach,
tylko calymi megabajtami. Ale to tez jest tylko taka dywagacja.

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek