Re: Jak wlamac sie na serwer ?!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 10:36:58 MET

woynet_at_lodz2.p.lodz.pl (Wojciech Wysznacki) wrote:
>Czesc Wszystkim !
>
> Mam pytanie: Jak wlamac sie na czyjs serwer i zmienic
>zawartosc cudzej strony WWW.
>Podobno mozna to zrobic FTP-em ale nie wiem jak.
>
> Woytek
>
>Prosze o odpowiedz na moje konto:
>E-mail: woynet_at_lodz2.p.lodz.pl

Jest prostsza metoda. Zobacz gdzie fizycznie jest serwer, i idz do niego.
po drodze wstap do sklepu zelaznego, celem zakupienia siekiery i lomu.
podchodzisz do drzwi, uzywasz lomu. podchodzisz do serwera www,
i z calej sily walisz w niego siekiera.

Gwarantuje ci, swiat zobaczy od tej pory zupelnie inna zawartosc
tego serwera www :)))))) default chyba brzmi "unable to connect...." :)))