Re: Re:Windows 96

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 05:32:32 MET

Zbigniew Szwalgin <honeybun_at_earthlink.net> wrote in article
<01bc1bcb.54f6c220$66cf95ce_at_default>...

> Najlepszy??!! Chyba tak jak Win 95!

> pamieta.
> moglismy

> To porownaj ilosc lini w VHS i Becie. Moze TV na ktorym ogladales byl do
> d.... Po za tym powtorze sie, ale Beta jest uzywana przez TV i przyznasz,
> ze film ktory ogladasz przez kabel nie wyglada tak jak z Twojego domowego
> VCR. No chyba, ze masz w domu Bete.
> Pozdrawiam,
> Zbyszek.
To czego uzwya telewizja ma sie do tej domowej bety jak VHS do SVHS.
Zarowno zreszta beta jak i przeciez swietna SVHS sie nie przyjal bo...
nikogo nie obchodzi ta niewielka roznica w jakosci!!!
Lekcja ekonomii numer jeden (ktorej nie dano ci w szkole podstawowej) towar
ma wartosc tylko wtedy gdy jest na niego popyt, albo, wartosc towaru jest
wprost proporcjonalna do popytu nan. Czyli jesli klienci maja gdzies lepsza
jakosc to ich kijem nie zmusisz do wydania ekstra $$$ albo zrezygnowani z
prostoty VHS na rzecz beta v200 czy zupelnie niedawno SVHS czy laserdisc.