Re: Windows 96

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 05:39:56 MET

Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> wrote in article
<33076249.1411078_at_news.nask.pl>...

> Ciekawe... to ja chyba w tych OpenWindows z Solarisa cos zle robie, bo
> naciskam Del i rzecz znika...

Jescze lepiej:)
Wyglada na to ze ten pan z opowiadania ktory nie umial skasowac cienia nie
dal sobie rady na win95 a nie dlaby tez (podobne metody kasowania) na OS/2
i Solarisie.
Cos takiego..... :)
To chyba rzeczywiscie sprawa IQ.