Re: SIMM double sided ?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 11:59:35 MET

Sat, 15 Feb 1997 07:49:52 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
napisał(a):

>PS: Czy ktoś wie jak obejść ograniczenie, które mówi że muszę więcej
>napisać niż cytuję, coś takiego mi występuje używając Agenta i
>news.uw.edu.pl

a) dluga sygnaturka, troche bez sensu, ale ci co ustalali limit quote
tez nie mysleli
b) zmienic znak ">" na "_>", ale wtedy w Agencie nie bedzie ladnego
niebieskiego koloru cytowanej tresci
c) zmienic serwer na news.nask.org.pl (news.icm.edu.pl, niestety, tez
jest "ulepszony")

A najlepszym wyjsciem byloby znalezienie takiego prefixu, ktorego by
sie serwer nie czepial, a Agent kolorowal :))).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (FRAMES ext.)
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --