Re: Windows 96

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 16 Feb 1997 - 03:06:05 MET

Michal Tyrala <kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in article
<33057f63.5270163_at_news.nask.pl>...

> A Ty masz IQ > 80?
>
> Najpierw tu piszesz jaki to ten GUI jest prosty i intuicyjny, a jak
> ktos napisze ze mial jakis problem ze zrozumieniem tego prostego i
> intuicyjnego GUI, to robisz z goscia glupka...
>
> Mysle, ze wyczerpuja sie Waszmosci argumenty...
>
> bez pozdrowien,
> --
Sa granice. Jesli ktos nie wie ze ma klawisz delete (del) czy inaczej i nie
wie jak go uzyc albo tez nie wiem ze ma menu spod prawego klawisza i nie
potrafi uzyc opcji z tego menu to mu nic nie pomoze. Czy ten pan nie mial
klopotow z wlaczeniem komputera? Bo od tego trzeba bylo zaczac.

Zdegustowany

Pozdrawia S.D.                             Poczta: nyce_guy_at_irc.pl

        Jak posluchac radia po polsku poprzez Internet?
  Zobacz: http://www.superlink.net/~sduchnow/raindex.html
    The Surgeon General has determined that reading signatures
                 may cause serious health problems.
    DO NOT LOOK AT THIS SIGNATURE THROUGH A MAGNIFYING GLASS!