Re: Windows 96

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 14:12:48 MET

"Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> Cien to znaczy shrotcut?
> Czy twoj kolega ma na pdwni IQ powyzje 80?
> Bo ma na klawaiturze klawisz delete albo z prawego klaiwsza menu kaskadowe
> daje opcje delete.
> Kliknac trzeba.
> Ja juz wiem skad te narzekania na isntalacje windows: instaluja ludzie
> uposledzeni umyslowo.
> Ani helpa nie umieja uzyc ani nacisnac kalwiasz delete.

A Ty masz IQ > 80?

Najpierw tu piszesz jaki to ten GUI jest prosty i intuicyjny, a jak
ktos napisze ze mial jakis problem ze zrozumieniem tego prostego i
intuicyjnego GUI, to robisz z goscia glupka...

Mysle, ze wyczerpuja sie Waszmosci argumenty...

bez pozdrowien,

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl