Re: Co z Bajtkiem

Autor: Piotr Pietrasik (piotrp_at_zigzag.pl)
Data: Sat 15 Feb 1997 - 22:54:48 MET

Wojciech Janio wrote:

> --
> Wojtek Janio
> -> punk_at_free.polbox.pl
>
> Leszek A. Szczepanowski <twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w artykule
> <01bc17f5$68943120$0ec89e9d_at_lsx.polsl.gliwice.pl>...

> Po pierwsze to każdy na początku był BIG- lamerem i takie pismo jest
> potrzebne. (chyba, że chcecie do końca życia odpowiadać na pytania :
> "Włączyłem komputer i pokazało sie c:\>, a nie te ładne niebieskie tabelki,
> co robic"). Ale oczywiście ty od razu wymiatałeś w Assemblerze i
> poskramiałeś EDLIN'a. :))) (o ile wogóle wiesz co to jest)

> [...]
`
I tu sie zgodze z kolega
Kupowalem PC-WORLD... przez pewien okres czasu, kiedy
artykuly tam publikowane mogly sie czasem przydac.
Niestety obecnie we WSZYSTKICH kolorowych polskojezycznych
zachodnich gazetach kroluje G95, ktorego chronicznie nie znosze
oraz testy przedrukowane z "zachodu" sprzetu obcego polskim realiom.
Bajtek byl O.K. ,na tym sie lapalo bakcyla.
Szkoda

--
by
    S Q R