Re: Co z Bajtkiem

Autor: Wojciech Janio (punk_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 14 Feb 1997 - 19:38:21 MET

 Wojtek Janio
  -> punk_at_free.polbox.pl
Leszek A. Szczepanowski <twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał w artykule
<01bc17f5$68943120$0ec89e9d_at_lsx.polsl.gliwice.pl>...
> Nie bedzie innego pisma, a Bajtek byl pismem dla lamerow !!
>I to BIG-lamerow... Z tego co wiem Bajtka juz nigdy nie bedzie,
> co w sumie dobrze sie odbije na samopoczuciu pewnych osob.
Po pierwsze to każdy na początku był BIG- lamerem i takie pismo jest
potrzebne. (chyba, że chcecie do końca życia odpowiadać na pytania :
"Włączyłem komputer i pokazało sie c:\>, a nie te ładne niebieskie tabelki,
co robic"). Ale oczywiście ty od razu wymiatałeś w Assemblerze i
poskramiałeś EDLIN'a. :))) (o ile wogóle wiesz co to jest)
Po drugie : To było (mam nadzieje, że jeszcze sie dźwignie) pismo, dla
wszytkich : początkujących czy zaawansowanych. Napisanie przystępnym (co
wcale nie znaczy że nie fachowym) językiem, czasami poruszające bardzo
poważne tematy (np. rozpoznawanie mowy) i mozna było czytając je odprężyc
się po lekturze szmatławców (probójących naśladowac jezyk polski jakimś
dziwnym polsko-angielsim bełkotem) typu PC Magazine po Polsku i PC World
Komputer. Nie mówie że ww tytuły są kiepski, ale topornie napisane i
poruszające zupełnie, jak na nasze warunki, nie potrzebne tematy typu :
test 30 Notebooków w cenie od 20 do 25 tyś.
Pozdrawiam
    Odwieczny fan Bajtka Wojtek
PS Na temat tego bankructwa mógłby się ktos z redakcji wypowiedzieć.
 Wojtek Janio
  -> punk_at_free.polbox.pl