Re: HP Deskjet 600 i siec

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 18:10:40 MET

Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> wrote:
: Witam,

: Widzialem dzis takie ciekawe zjawisko: jest sobie siec na 2 pecety i
: win3.11. Do jednego z pecetow podpieto HP 600, a drugi chce na niej
: drukowac. Ten ktory ja ma bezposrednio, drukuje bez bolu. Ten, ktory
: musi przez siec, nie drukuje wcale. Scislej, zadania pojawiaja sie w
: kolejce wydruku serwera, ale potem sa blyskawicznie kasowane i to
: niezaleznie od tego, czy drukarka jest w ogole wlaczona. Klient jest z
: lekka zdesperowany, musi od pojutrza uzywac drukarki, a ja naprawde nie
: wiem, co robic. Pomozcie!

Powinieneś ten list zatytułować "HP Deskjet 600 i M$ $ystem". Drukarka nic
"nie wie o sieci" bo i nie może wiedzieć. To wszystko jest kwestią
oprogramowania, w tym i systemowego. Pod Linux-em coś takiego chodzi.

kloczek

*Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają*
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*