Re: email 8-bit, bylo: FreeAgent

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Thu 13 Feb 1997 - 04:39:59 MET

On Wed, 12 Feb 1997 03:15:34 +0100 (CET), Grzegorz Redlarski wrote:

>Czy kto zna gdzie w *.pl serwery, które nie przepuszcz przez poczt
>8-bit? Chodzi mi o to, na ile bezpiecznie mog pisa do kogo , o kim
>nie wiem czy ma zainstalowane MIME + iso-8859-2 (np. ma eudore). Email
>zakodowany jako 8-bit daje si , z pewnymi b dami, przeczyta w
>cp1250, w ka dym razie du o atwiej od quoted printable. Je li nikt
>nie napisze, e stanowi to istotne ryzyko, przestawiam si z QP na
>8-bit, przynajmniej w korespondencji w obr bie *.pl.

nie ma takiej potrzeby.
w ogromnej wiekszosci przypadkow napotkanie po drodze jakiejs bramki
przez ktora nie przechodzi 8bit powoduje translacja na QP "w locie".
Ja juz od dawna nie spotkalem sie z lamentami na ten temat, a moja
"aktywnosc pocztowa" ma rozmiary, ktore mnie samego zaczynaja przerazac.

:-)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi