Odp: Windows 96

Autor: Piotr CZERPIŃSKI (czepi_at_infonet.wroc.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 19:44:00 MET

Witam !!!

Pozwolę sobie również zabrać głos w tej dyskusji.

| Co do stabilnosci: Winda jest do lykniecia jesli dobrze skonfigurowana
| i w miare ostroznie uzywana (polecam backupy rejestrow przed
instalowaniem
| np. programow testowych i beta nawet najbardziej szacownych firm).

Zgadzam się, że jeżeli używa się Windozy ostrożnie to można spać spokojnie.
Jest to jednak system, którego czy się to komuś mniej lub bardziej podoba
używa coraz więcej firm, ale przede wszystkim osób prywatnych. Były głosy w
dyskusji mówiące o "nachalnej reklamie" itp....
Zgoda!!! Ale czy przeciwnicy tego systemu potrafią zaproponować coś innego
zwykłemu użytkownikowi PC-ta, który nie musi i nie chce dokładnie wiedzieć
co i jak funkcjonuje w tym czy innym systemie operacyjnym. Dla większości
użytkowników (tych którzy korzystają z PC-ta w domu) najważniejsza jest
prostota obsługi, a tę gwarantuje Windoza. Kolejny argument to język
polski. Młodsi mogą uczyć się teraz angielskiego lub niemieckiego, a co
mają powiedzieć ci, którzy uczyli się tylko języka naszych byłych
"przyjaciół". I dlatego sądzę, że bez względu na oczywiste błędy, które ma
Windoza będzie ona systemem, który "trafi pod strzechy", czy się to komuś
podoba czy też nie...

| A ze rozni skadinand godni szacunku guru uwazaja WSZYSTKICH uzytkownikow
| Windozy za lamerow... coz, ich problem.Ale ja (i jeszcze pare osob)
zarabiam
| na zycie pracujac w Win95 (tak wyszlo) i zeby mnie TYLKO DLATEGO
| wyzywac od lamerow... Pare innych powodow by sie znalazlo, ale akurat
| nie ten.

Również zaliczam się do osób, które pracują i zarabiają na życie
korzystając z Windozy i nie widzę w tym nic takiego, co upoważniałoby
innych do wyzywania mnie lub innych użytkowników tego systemu od LAMERÓW.

Piotr Czerpiński
czepi_at_infonet.wroc.pl