Re: 5 V czy ile (Po raza ostatni)?

Autor: Gajewski Andrzej (AGajewski._at_wel.wat.waw.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 13:08:11 MET

Michal Tyrala wrote:

> Woltomierz poda Ci napiecie na swoich koncowkach :) A gdzie je
> przytkniesz, to juz Twoj problem.
>
> pozdrowienia,
> --
> Michal Tyrala
> kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl
> kbns_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl

****** odpowiedz ****

        Wszytko prawda. Ale jezeli procesor nie jest wlozony do plyty,
bo nie
wiemy jakim napieciem jest zasilany, to co daje nam sprawdzenie napiecie
zasilania procesora na plycie. Ponadto nie Kazdy WIE gdzie te "koncowki"
przylozyc. Reasumujac spodziewalem sie, ze ktos z szanownego grona
urzytkownikow NEWSa podpowie np. jezeli na procesorze jest 6-ta cyfra 5
to ... . I takiej pomocy sadze oczekiwal ten Kolega (w ten prosty sposob
zabezpieczymy kogos przed uszkodzeniem Procesora( nie w tych sprawach
wypowie sie fachowiec )). Aby zakonczyc ten jalowy temat przyznaje sie
do
Tego, ze odpowiedzialem na ten list nieodpowiednio (poczta zawierala
tylko jedna linijke), co dalo powod do dalszej niepotrzebnej dyskusji.

        Jescze raz Przepraszam.

                                Andrzej

Ps. Gdy wycinasz tekst czyn to poprawnie, ja nie napisalem:

> [...]

ale

  Woltomierz sprawdzi napiecie zasilacza drogi Kolego !!!