Re: Windows 96

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 13:19:10 MET

Marcin Jedrysiak (jedrys_at_it.com.pl) wrote:
: OK, jezeli pod OS/2 pojawi sie Excel 7.0 (lub inny arkusz
: z tak bogatym zestawem funkcji), Word i, powiedzmy, na dokladke taki
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Czy autentycznie korzystales z tego 'bogatego' zestawu funkcji, czy
jedynie zaspokoilo to Twoja potrzebe bycia 'na czasie'? Osobiscie mam duze
watpliwosci, co do potrzeby uzywania tak _przerosnietych_ narzedzi.

: Harvard Graphics do tworzenia prezentacji, to przesiade sie na OS.
: Jezeli nie, pozostaja mi Windowsy. BTW, spotkalem ostatnio czlowieka z
: IBM Polska. Na jakim systemie pracowal? Dla ulatwienia dodam, ze nie byl
Wybacz, ale akurat ten oddzial nie jest budujacym przykladem. Procz kilku
sensownie myslacych ludzi reszta jest tknieta wielkokorporacyjnym
paralizem.

: to OS/2. O czym tu dalej mowic...

O tym, ze firma IBM jest zle zarzadzana na poziomie marketingu, a
pracownicy maja _zle_ dobrane narzedzia.

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek