Re: Windows 96

Autor: Zbigniew Szwalgin (honeybun_at_earthlink.net)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 08:56:28 MET

Grego said:
Tylez ze ma (M$) jeszcze bardzo wiele takich krokow do zrobienia zanim
znajdzie sie tam gdzie WPS byl 4 lata temu, o NextStep'ie nie wspominajac.
To tylko
> niektorym lamerom obecnym na tej mailingliscie wydaje sie ze to
> OS upodabnia sie do windy, tymczasem technologicznie jest dokladnie
> odwrotnie - winda, jest w pogoni (jak narazie beznadziejnej)

NextStep... to jest to (uzywam swiadomie _jest_ a nie bylo). Ten system
_naprawde_ mial kilka ladnych lat temu to czego Winda nie doczeka sie
NIGDY! Dla zainteresowanych donosze, ze jest tez wersja NextStep'a na PC.

Tak trzymac Grego!

Jacek Federowicz w latach 80-ych powiedzial "Komuna upadnie, a mieszkania
bedziecie kupowac na raty. Nie wiem kiedy, ale za pewno za mojego zycia".
Doczekal sie!
Moze i my sie doczekamy?

Pozdrawiam,
Zbyszek.