Re: Co z Bajtkiem

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 00:12:15 MET

On Tue, 11 Feb 1997 20:03:01 +0100 (CET), Tomasz Stafinski wrote:

>Widzia em dzisiaj w kiosku Bajtka numer 2/97 a na ok adce wo ami
>by o napisane, e do numeru 3/97 b dzie do czony CD. To co z nim
>w ko cu jest?

to byl Bajtek-widmo
dzis romantyzm nawigowania po morzach i oceanach, zastapil cyberpunk
i netsurfing, wiec i statki-widma juz sie nie zdarzaja, a zaczynaja
sie pojawiac bajtki-widma

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi