Re: Windows 96

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 00:38:50 MET

On Tue, 11 Feb 1997 21:44:39 +0100 (CET), StaCH_at_tpnet.pl wrote:

>Moze i tak ale chyba goruje
>swoisty snobizm napedzany
>przez prase i reklamy.

snobizm to wyrozniac sie z otoczenia a nie do niego upodabniac.
Snobizowac sie mozna na linuxa
  [unix-guru to brzmi dumnie :-) ]
czy WARPa
  [a jak ci jakis dupek zagladnie przez ramie i widzac znajome
   ikony i okienka powie: o windows!, ty ze spokojna pogarda
   odpowiadasza: jaki windows??? ja takiego gowna nie uzywam, TO WARP!]
a napewno nie na winde.
Czy zasnobizowalbys sie na disco-polo?

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi