Re: scsi bardzo szybko

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 17:59:28 MET

DA_none napisal (-a) :

> potrzbeuje jak najszybszego rozwiazania opartego na scsi
> np wide scsi dwa kanaly i do tego 2 dyski tylko nei wiem jakie
> a moze jeden duzy dysk 4 GB .... ??
> zeby to wszystko nie kosztowalo zaraz 100 baniek
> ma chodzic bardzo szybko szybko i bezprobloemowo
> a i jaki do tego kontroler wsadzic ???

Jesli potrzebujesz czegos naprawde super szybkiego za stosunkowo rozsadne
pieniadze to proponuje dysk Fujitsu Allegro 4.3 GB; M2954QY (wzglednie dysk
Seagate Barracuda 4LP 4.5 GB; ST34371W) z 16-bitowym interfejsem Wide
UltraSCSI (40MB/s). Sa to w tej chwili jedne z najszybszych dyskow na
swiecie (wg. testow a nie przechwalek producentow).
Kontroler do tego to DPT SmartCache IV; PM2144UW (Wide UltraSCSI, procek
Motoroli 68020, mozliwosc dolozenia modulu RAID 5 z cache). Troche taniej
wypadnie Adaptec AHA-2940UW ale juz nie da takiej wydajnosci jak DPT.
W sumie trzeba na to wydac okolo $2000 netto.

Piotrek