Re: Do Karpia: elementy komputera

Autor: Vindex (iss_at_us.edu.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 16:20:58 MET

Marx wrote:

> Chciałbym skorzystać z Twojej wiedzy - ponoć złożyłeś sobie super
> rakietę za psie pieniądze (może przesadziłem, ale wielokrotnie zabierasz
> sensownie głos na temat wyboru elementów komputera więc chyba się na tym
> znasz :)
>
> Jaką kupiłeś płytę i jaką kupiłbyś teraz? (podejrzewam że Asus)
> Jaki kupiłeś procesor i jaki kupiłbyś teraz? (planuję P120)
> Jaką kupiłeś kartę graficzną i jaką kupiłbyś teraz? (waham się pomiędzy:
> ET6000 {b. szybkie 2D}, S3Virge - {2D ok, ma 3D} a Cirrusem {osiągów nie
> znam ale jest model z przystawką do TV})

> [...]
IMHO Asus T2P4 jest najlepsza decyzja jesli chodzi o plyty (pod
warunkiem ze rev >= 3.0). Jest poprostu swietna.
Procesor radze jednak kupic i133 bo zrobienie 166 - 2*83 na 120 moze byc
dosc ciezkie (a inaczej zakup Asusa jest srednio sensowny).
Co do kart to mialem Virge'a (nie spodziewal bym sie wiele po 3D na tej
karcie a 2D jest przecietne), mam ET6000 i jestem z niej zadowolony
(Vietop BP-ET7). W 2D jest rzeczywiscie super (W95 i DOS). Ewentualnie
mozesz sie zastanowic nad Matrox Mistique jesli zalezy ci na 3D, lub
poczekac na ET6300 (ma byc super 2D i 3D). Cirrus'a raczej odradzam.
Jesli bedziesz kupowal ET6000 to zwroc uwage na oprogramowanie karty.
Wazne jest zeby mialo mozliwosc zmiany cz. odswiezania (praca przy 56
lub 60 Hz to meczarnia).

zycze udanych zakupow
                                Vindex