Re: Help! Co to za format *.MDB

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 11:30:01 MET

Zygmunt Fekner wrote:

> Hej!
> Wpadla mi w rece dyskietka z plikiem w formacie *.MDB. Moze ktos wie co
> to za format. Z gory dziekuje (Aha! Dosyc pilne!).
> Zygmunt Fekner
> zygmunt_at_hermes.umcs.lublin.pl

Pierwsze co przychodzi mi do glowy to ze jest to
plik bazy danych z accesa (microsoftDataBase)
Jesli nie masz accesa mozesz sprobowac z Visual Basica.
Jest tam plik datacntrl.exe czy cos (taki menadzer baz danych).

Moze sa jakies inne pomysly/wytlumaczenia ?

Pozdrowionka

--
Przemyslaw Raczek
mailto:przemek_at_radio.com.pl