Re: Plyta Glowna i Vobis

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 10:28:38 MET

Mon, 10 Feb 1997 23:17:17 +0100, "Maciej W. Rozycki"
<macro_at_macro.ds2.pg.gda.pl> napisał(a):

> Uhm, skrot myslowy, moj blad :-( . Chodzi oczywiscie o przypadek, gdy z
>jakis wzgledow musisz podlaczyc dysk i CD-ROM to jednego kontrolera. Np.
>gdy masz dwa twarde dyski, a jeden chcesz miec w kieszeni lub gdy masz
>trzy urzadzenia o roznych parametrach.

No wlasnie tak mam: primary - dysk PIO4, CD-ROM PIO2(lub 3), secondary
- dysk PIO0.

> Tak czy owak, uklad PIIX zastosowany w i430FX ma tylko po jednym
>rejestrze czasowym na kontroler. Dopiero PIIX3 (i430HX, VX i i440FX) ma
>tych rejestrow cztery.

Hmmm, z tego co piszesz wychodzi, ze u mnie nie ma prawa chodzic moja
konfiguracja (tzn. nie bedzie chodzic optymalnie). Ale wychodzi, ze
jak najbardziej dysk jest PIO4, a CD - PIO2.

PS. Kontroler PIIX (i82430) - taki driver jest na dolaczonej do plyty
dyskietce.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --