Re: Podganianie 586 --- "bacikiem go!!!"

Autor: Marcin Kowalik (mkowalik_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 09:33:20 MET

>Zmień częstotliwość z 50 na 60 potem jek będzie OK na 66
>Bez coolera raczej ciężko.
>Źródło wiedzy o kręceniu i poganianiu:
>http://sysdoc.pair.com/overclock.html
>
>Miłego
>marek
Osobiscie udalo mi sie podgonic pare 75 na 90 i jest O.K.
Zysk spory bo PCI przechodzi z 25 na 30 MHz i uwazam ze jest to optimum.
Mozna tez sprobowac na 100 MHz ale w cieple dni ....
Dokladnie nie wiem od ktorej serii ale Intel wprowadzil do procesorow
zabezpieczenie przed podkrecaniem i wtedy nici.

Marcin Kowalik
mkowalik_at_usk.pk.edu.pl