Re: FreeAgent

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 08:19:26 MET

Michał Mosiewicz wrote:

> Grego,
>
> Wierz mi, że ja wiem jak działa NNTP. Mój sendmail oczywiście gada po
> ESMTP. Oczywiście wiem, że NNTP jest 8bitowy. Ale póki istnieją bramki
> news2mail i póki wiadomo, że jeszcze nie wszystkie serwery działają na
> ESMTP, a ja mam jak najbardziej prawidłowo kodowane postingi, które
> spełniają wszystkie RFC, to nie widzę potrzeby zmiany.

Od czasu kiedy zaczęto stosować polskie znaki na newsach nie widziałem,
żeby ktoś uskarżał się na kodowanie 8bit. Hej, czy komuś obcięło ósmy
bit? Odezwij się, jeśli tak!
Natomiast jest grupa użytkowników Free Agenta, którzy jak widzą QP to
nie widzą nic (dającego się odczytać). Czemu nie ułatwić im życia i nie
kodować w 8bit?
To co, że QP jest legalne, jak część ludzi nie jest w stanie przeczytać
takiego listu?

Pozdrawiam,
Michał

--
          Michał Sobkowski   mailto:msob_at_ibch.poznan.pl