Re: Problem ze skanerem

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Tue 11 Feb 1997 - 08:27:18 MET

> Nie wnikajac w szczegoly, to jest tak zwany efekt mory. Wystapi
> prawie
> zawsze niezaleznie od skanera. Rada na to jest taka:
> - jesli jest wlaczyc odrastrowywanie w driverze skanera
> - np w Photoshopie zastosowac filtr /noise/dust&scratches z
> wartosciami 1-3 oraz <40
Dodałbym jeszcze że w Photoshopie bardzo ładnie usuwa morę efekt
noise/DESPECKLE.
Potem rysunek skaluję i wyostrzam (sharpen) i jest super (też mam ręczny
skaner)
(jakbyś miał więcej problemów, pisz na listę news://pl.comp.dtp).

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)