Re: Vibra z radiem

Autor: Marek Łukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 15:45:44 MET

Jerzy Goca <jgoca_at_wel.wat.waw.pl> napisał(a) w artykule
<32FF105E.4D2B_at_wel.wat.waw.pl>...
> Marek Łukawski wrote:
[ciach]
> Mam wlasnie WD21200. Grafika S3.
S3-noname czy S3 jakaś firma
i co się dzieje gdy zmieniasz f. odśw., jakieś efekty dźwiękowe po zmianie
w radio. Czy są jakieś zakłócenia zmieniające sie w zależności od tego co
masz na ekranie (duże białe powierzchnie i dla przeciwwagi duże czarne).
Czy słyszysz dziwne dźwięki przy scrolowaniu np. Netscape, IE ?
[ciach]
> Cooler wymieniłem bo "wył" głośniej niż zasilacz, ale nie zauważyłem
> żadnej poprawy w odbiorze.
Spróbuj równolegle do zasilania coolera jakiś kondensator lub dla próby
poprostu go wyłącz.
> Myślę, że to rzeczywiście zależy od wielu czynników, i jeśli sianie
> ma znaczenie to po prostu mam pecha.
Odsuń dalej do grafiki kartę z radiem np. grafika najwyżej położony slot
PCI a radio najniższy ISA, może to cos da?
[ciach]
> Wydaje mi się więc, że radio w komputerze to nie najlepszy pomysł,
> choć w niektórych przypadkach może dać niezłe rezultaty.
Pomysł całkiem fajny, tylko te zakłócenia od innych urządzeń np. gdy coś
skanuję (Mustek 600 coś tam) no to wtedy mam kiszkę a nie radio (skaner ok.
1-1.5 m od komputera) :(

Miłego
marek