Re: Vibra z radiem

Autor: Jerzy Goca (jgoca_at_wel.wat.waw.pl)
Data: Mon 10 Feb 1997 - 13:11:10 MET

Marek Łukawski wrote:
> Zalezy jaką masz grafikę i dysk (jakość), mi pomogła zmiana z WD 21200
> na Quantuma 1.7 i grafiki z no name na Diamonda.

Mam wlasnie WD21200. Grafika S3.

> Acha jaki masz cooler? bo ten co miałem wcześniej też trochę siał
> pomogła zmiana na nowy lepszy z łożyskami.

Cooler wymieniłem bo "wył" głośniej niż zasilacz, ale nie zauważyłem
żadnej poprawy w odbiorze.

Myślę, że to rzeczywiście zależy od wielu czynników, i jeśli sianie
ma znaczenie to po prostu mam pecha.

> Szumy i trzaski zniknęły, a radio odbiera całkiem miło i czysto mam ok.
> 10 stacji (Gdańsk Wrzeszcz).

Wydaje mi się więc, że radio w komputerze to nie najlepszy pomysł,
choć w niektórych przypadkach może dać niezłe rezultaty.
               JG