Re: Tuner TV

Autor: Radoslaw Putek (krzysiek_at_cieszyn.petex.bielsko.pl)
Data: Wed 12 Feb 1997 - 20:26:40 MET

> Mam taki sa tuner. Moj uaktywnia si+ na odbiorze "z powietrza"
> (chocia+ ustawieem go na kabel; ale z kabla odbiera rownie dobrze.
> Jestem podeNczony do kablowki i szcze+e mowiNc nie ma ro+nicy czy
> karta jest ustawiona na

> kanalow.

A czy mozna kupic sam tuner (nie z karta graficzna) ?
I w jakiej cenie jest najprostszy ?
Dzieki za informacje !!

Pozdrowienia !

//------------------------------------oOo--------------------------------------\\
 Radoslaw Putek IRC : #polska [PUTTI]
E-mail: putti_at_free.polbox.pl
E-mail: krzysiek_at_cieszyn.petex.bielsko.pl
43-300 Bielsko-Biala ; ul. Osadnicza 14/18
tel/fax/data : 033/144-300
\\------------------------------------oOo--------------------------------------//

IIIII II II IIIIII IIIIII II Liceum
II II II II II II II Ogolnoksztalcace
IIIII II II II II II nr7
II II II II II II Bielsko-Biala
II IIIIII II II II
Radoslaw Putek ;'; Osadnicza 14/18
43-300 Bielsko-Biala ;'; tel/fax : +48/33/144300
E-mail : krzysiek_at_cieszyn.petex.bielsko.pl