Re: Konwertowanie WAV

Autor: Maciej Eckstein (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 16:50:55 MET

Krzysztof Romanski wrote:

> Ja, dysponujac wspomnianym SONY CDU77E, nie moge uzyc korekcji,
> poniewaz, w zaleznosci od plyty, wczesniej lub pozniej kopiowanie
> wywala sie z bledem mscdex Nr 12, lub cos w tym stylu.
> Ale zastosowanie programu CDDA 1.7 lub READCDA ver 2 daje znakomite
> efekty bez jitter correction, natomiast program DAC z wylaczona
> synchronizacja (to samo, co jitter correction) produkuje mnostwo
> trzaskow...

Jezeli udaje ci sie czyttac plyty bez jitter corection to masz naprawde
dobry naped moja toshiba XM-5502TA tak rwie ze az strach, i musze
ustawic aby kolejne bloki mialy zakladke ok 30-40 % przez co spada
znacznie transfer tzn do ok 0,6x
Ciekawe bo zeby wszystko dzialalo musze urzyc sterownika real mode ,
czyli zwyklego pod dos z win 95 nie dziala.
CDDA od wersji 1.6 umozliw a czytanie cd bez uzycia mscdex i funkcji
read long niestety u mnie powoduje to zwis komputera.
Czy ktos ma zarejestrowany CDworkshop na NT bo shareware ma zablokowany
save a program czyta ze swietna jakoscia.

> nie mam idealnej ciszy. Slysze bardzo cichy szumik oraz lekki
> przydzwiek na czestotliwosci gdzies 500-2000 Hz - na ucho trudno
> stwierdzic, ale tez bardzo cichutki. Dokladnie to samo jest przy
> odsluchu MP3 - ale nic wiecej.

W komputerze masz slabo ekranoany zasilacz pare silnikow od dyskow, proc
chodzacy z ponad 100 Mhz, to nic dziwnego ze w rakim otoczeniu
przetwornik w karcie muzycznej wprowadza szum, mozna by sprobowc
wyjsciem cyfrowym i zewnetrznym przetwornikiem D/A