Re: "Wykaz pol. modemowych" - zle liczy ???

Autor: Tomasz Fidecki (Tomasz.Fidecki_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Sun 09 Feb 1997 - 04:59:18 MET

Irek wrote:

> Korzystam z programu "Wykaz polaczen modemowych" ver. 3.0
> Mam powody przypuszczac, ze program ten zle nalicza impulsy.
> Oto kopia ostatniego wpisu w pliku "ModemLog.txt" przeniesionego potem do
> pliku "ModemLog.bak" (przez ten program).

[...]
> Bardzo prosze o wyjasnienie mi (jesli jest to mozliwe) w/w przykladow.
> Z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam.
> P.S. Jesli doczytales do tego miejsca to juz dziekuje (troche tego bylo) i
> prosze, wyslij mi e-mail na Mohamed_at_intertele.pl ze przeczytales ten tekst
> do konca (dotrwales - wow). Dzieki :-)

Polecam wyrzucic w/w programik i znalezc LogTick 4.5 - ma mozliwosci o
jakich nie sniles. Az sam sie dziwie ;)))
Pozdraiwiam
Tomek
| |_ _|_ _| Tomasz Fidecki |
| | || _| mailto:fidecki_at_green.pap.waw.pl |
| | || | mailto:Tomasz.Fidecki_at_students.mimuw.edu.pl; |
| |_||_| http://green.pap.waw.pl/~fidecki |
| IRC Fido on #plock #polska |