Re: Ktory monitor wybrac: PHILIPS, SONY czy ViewSonic?

Autor: Pawel B. (bieniek_at_zr.ita.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 14:19:29 MET

In article <32F9CE61.1838_at_krysia.uni.lodz.pl>, Piotr Jastrzebski <piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl> says:

> [...]
>czy zebym mogl zmieniac parametry monitora programowo musze miec karte
>obslugujaca VESA DDC? Bo zdaje sie ze moj CL 5428 moze miec z tym
>problemy (glowy nie daje, nie sprawdzalem). W kazdym razie: co sie
>dzieje jezeli parametry pracy monitora mozna zmieniac tylko programowo,
>a karta jest stara, i nie ma DDC? Koniec z regulacją? Czy tez moze ten
>programik Philipsa umie obslugiwac monitor niezaleznie od tego jaka jest
>karta graficzna?
>Przy okazji: czy z glosnikow Philipsa wydostaja sie w miare znosne
>dzwieki, czy tez nie da sie tego sluchac?

Przykro mi, ale nie potrafie na to odpowiedziec, moje info pochodzi z autopsji sklepowej,
gdy biegalem za monitorami i rowniez rozwazalem Philipsa. Zobaczylem strasznie poduszkowaty
obraz i do tego na 3/4 ekranu. jako czlowiek praktyczny od razu chcialem wyregulowac
(czy dawalem sie we znaki wielu sprzedawcom) i uslyszalem, ze to nowa generacja i trzeba
zainstalowac program do obsugi. Twoje obawy wydaja mi sie sensowne, wiec zostawiam
pole dla uzytkownikow/sprzedawcow tych monitorow......( i dlatego ten list wyslam na liste,
a nie na adres prywatny)
Co do dzwieku, to zapewniano mnie, ze jest to taki sam tor foniczny i akustyczny (tuby) jak
w nowych TV Philipsa.
Pawel B.