Re: Ktory monitor wybrac: PHILIPS, SONY czy ViewSonic?

Autor: Piotr Jastrzebski (piotrj_at_krysia.uni.lodz.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 13:28:17 MET

> Wiem, ze juz wybrales, ale zwroc jeszcze uwage na Samsunga 15GLi ( a nie GLe).
> Info na www Samsunga. Ladny, stabilny i drogi...(od 15 do 17mln)
>
> Co do Philipsa, jezeli to ten z serii Brillance z glosnikami, to sa ladne, ale jak na moj
> gust maja jedna wade, a moze zalete: cale sterowanie z poziomu programowego.
> Z zewnatrz mozna sterowac tylko jaskrawosc i kontrast.
>
> Pawel B

Dzieki za reakcje. Mam w zwiazku z tym co napisales jedno male pytanko:
czy zebym mogl zmieniac parametry monitora programowo musze miec karte
obslugujaca VESA DDC? Bo zdaje sie ze moj CL 5428 moze miec z tym
problemy (glowy nie daje, nie sprawdzalem). W kazdym razie: co sie
dzieje jezeli parametry pracy monitora mozna zmieniac tylko programowo,
a karta jest stara, i nie ma DDC? Koniec z regulacją? Czy tez moze ten
programik Philipsa umie obslugiwac monitor niezaleznie od tego jaka jest
karta graficzna?
Przy okazji: czy z glosnikow Philipsa wydostaja sie w miare znosne
dzwieki, czy tez nie da sie tego sluchac?

                                P.J.

PS. Kto cos wie o monitorach ViewSonic?