Re: reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 13:21:18 MET


>On 5 Feb 97 at 14:03, Andrzej Karpinski pisal(a):
>
>> >>>A przy rozmowach na samym poczatku nalezy poprosic, a jak nie odniesie
>> >>>skutku zarzadac nazwiska osoby ktora odebrala telefon. skutkuje :))
>>
>> >>w takim wypadku inteligentny odbierajacy zaczyna drzec sie do sluchawki
>> >>"halo, halo... cos trzeszczy, halo..." i odklada sluchawke.

To sie sklada taka reklamacje na pismie, za potwierdzeniem odbioru.
Z trescia "prosze o zaniechanie pobierania abonamentu do czasu poprawy
jakosci linii".

>> >na to tez sa metody
>> faktycznie - na pol dnia podnosi sie sluchawke az petenta szlag trafi ze
>> ciagle zajete ;) wiecej nie bedzie dzwonil. skutuje :))

Moze 10 lat temu. Teraz przez pol dnia potrafi krecic moj telefon,
faks i modem.....

J.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:54:21 MET DST