Re: DriveSpace3

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 12:38:56 MET

Thu, 6 Feb 1997 09:06:12 +0100, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a):

>nie ma szans.. Otoz dane ze skompresowanego dysku beda odczytywane
>szybciej tylko w jednym wypadku - gdy kompresja bedzie bardzo silna, wiec
>plik sie bedzie krocej ladowal i czas ladowania+dekompresji ( im
>szybszyprocek tym lepiej oczywiscie ) bedzie krotszy niz czas ladowania
>pliku nieskompresowanego...

+ przy sredniej kompresji 2:1 dwa razy wiecej danych zmiesci sie w
cache'u co rowniez przyspiesza dzialanie tegoz dysku

>I jescze jeden
>aspekt.. dysk skompresowany to JEDEN plik.. jak ten plik zrobi qq to wtedy
>beda dopiero szopki

Ostatnio padla mi jedna Patrycja w taki specyficzny sposob, ze
poczatek kazdego pliku przesunal sie o offset $800. Co wazniejsze
pliki udalo mi odzyskac, z reszta nie chcialo mi sie bawic. Gdyby na
takim dysku znajdowal sie plik dblspace.001 to odzyskanie _calego_
dysku zajeloby mi max 1h. Jak widac roznie to moze byc z dyskami... :)

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --