Re: Karty grafiki 3D

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 23:29:56 MET

On 5 Feb 1997 21:33:54 GMT, "Pawel Krawczyk \"Storm\""
<storm_at_free.polbox.pl> wrote:

>Generalnie Matrox Mistique jest wykrywany przez Quake , i przyspiesza jego
>prace do takiego stopnia ze mnie galy wyszly , mam p100 i wczesniej mialem
>
>Pawel Krawczyk
>storm_at_free.polbox.pl

Generalnie to co piszesz jest zupelna nieprawda. Quake (wersja zwykla)
NIE wykrywa Quake'a i NIE wlacza dopalania 3D. Z tego co wiem nawet
wersja OpenGL Quake'a nie dziala z Matroxem (na moim Virge'u nie
dziala a kumpel na swoim Matroxie sprawdzal i mowi, ze tez nie
dziala).

P.S. Nie trzeba tak latwo wpadac w zachwyt. :)

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl