Re: Karty grafiki 3D

Autor: Pawel Krawczyk \ (storm_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 22:33:54 MET

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote in article
<Pine.HPP.3.95.970203083501.28788C-100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

Generalnie Matrox Mistique jest wykrywany przez Quake , i przyspiesza jego
prace do takiego stopnia ze mnie galy wyszly , mam p100 i wczesniej mialem

S3 64V+ i dzialalo tragicznie , teraz z matroxem nawet na rozdzielczosci
640x480
chodzi plynnie , mozna wyswietlic obraz we wszystkich trybach :)

chodzi tak

Co do Virge to jest ona naprawde slbsza czego dowodem sa testy np. na
stronie
matroxa, aczkolwiek nie sa to obiektywne , lecz warto sie temu przyjzec.

> JEsli natomiast chodzi o Matroxa... Gdyby nie zabijajaca cena to Mystique
> bylby calkiem dobrym rozwiazaniem, przede wszystkim masz karte firmowa,
> z dobrymi sterownikami, bardzo szybka. No za to trrzeba niestety placic i
> jesli cie stac a nie chcesz sie babrac z S3 to zainwestuj w Mystique.

Matrox wcale nie jest taki drogi , kupilem go jakt tylko sie pojawil i
zaplacilem
680zl w wersji OEM , tak a teraz cena jego na gieldzie grzybowskiej spadla
do 530 - 550 zl w pelnej versji , to chyba o czyms swiadczy , pozatym ,
bardzo duzo
ludzi ja kupuje , jest coraz wiecej patchy do gier by wykorzystywaly ja
wpelni np.
Tomb Raider , BA Toshiden itp.
Tak wiec sadze ze bedzie ona noym standardem w lub przynajmniej powinna byc
w grach , pozatym to jest dobra firma , sterowniki do niej wychodza co dwa
tygodnie poprawione , ulepszone, jest pelno konkursow dla posiadaczy itp.

Polecam Ja bardzo.

Pawel Krawczyk
storm_at_free.polbox.pl