reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: StaCH_at_tpnet.pl
Data: Wed 05 Feb 1997 - 21:57:12 MET

On 1997-02-04 mick said:
>A jesli zglaszam i odpowiadaja, ze nie przyjda, bo 'modemami sie nie
>zajmuja', to wtedy co? Czy moge sie powolac na jakis regulamin,

Maja sie zajac linia a nie modemem!
Jest prosty sposob na wykrycie
pewnych zaklocen: wybierasz cyfre
po ktorej nie ma sygnalu i sluchasz.
Jak w sluchawce jest cisza to Twoja
linia jest OK jesli slyszysz szumy,
przesluchy innych rozmow lub trzaski
reklamuj w BB podajac efekty.

>przepisy czy cos takiego? Facet w centrali po dlugich prosbach
>laskawie odpowiedzial, ze kaze komus sprawdzic linie w 'obiekcie
>wysunietym' i brzmialo to, jakby robil mi przysluge.

Pewnie maja koncentrator przez ktory
jestes podlaczony do macierzystej
centrali :-(( Nie jest to dobry wynalazek
czesto sprawia klopoty. A laski Ci nie
robi placisz i masz otrzymac pelnowartosciowe
lacze bez dodatkowych efektow akustycznych.

>No i co ma zrobic natret, na takie wykrety, poza pisaniem odwolan do
>Dyrektora Okregu, czy gdzie tam?

Jesli Cie zbywaja zloz wniosek na pismie
do BOK, jak pozostanie bez odpowiedzi
to kopie do Dyrekcji Zakladu. Oczywiscie
w sekretariacie z potwierdzeniem na kopii.
Sprawe trzeba stawiac grzecznie ale stanowczo!
Pozdrowienia!!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;32;47mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive