Re: DriveSpace3

Autor: Joanna Sikora (hsjx_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 06 Feb 1997 - 03:09:34 MET

Peter Oleszkiewicz wrote:

> dysk (pozyczony) wywalilem DS3 (nie dalo sie odkompresowac, ten sam
> problem), kupilem nowy dysk....
> Stanowczo odradzam.....
> Piotr Oleszkiewicz

pracuje na ds3 od pol roku, zadnych problemow (2 x HD 1 GB, jeden
skompresowany). Skompresowany dysk wyraznie przyspieszyl (co oczywiste).
Ds3 byl jakby optymalnym wyjsciem bo trzymam na HD mnostwo projektow i
clipartow po kilka -kilkadziesiat kb co przy rozmiarach bloku oznaczalo
strate kilkudziesieciu MB. Ale jak ktos ma pecha...
                                                Joanna