Re: Nowa wersja G95...

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 09:38:07 MET

Pawel Komos napisal (-a) :

> Mam przed soba zdjecie - troche niewyrazne niestety. Jest to plytka
> drukowana ze zlaczem krawedziowym (cos jak bardzo duzy SIMM),

...czy raczej jakas karta PCI

> z trzema ukladami SMD w obudowach plastikowych (procesor+ cache + TAG-RAM)
> plus troche elementow biernych. Wymiary plytki - ok. PPro na szerokosc i
> 2*PPro na dlugosc.

Sam procesor jest w obudowie PBGA i wyglada jak chipset 430HX (tylko ciut
wiekszy bo ma troche wiecej wyprowadzen), obok niego sa cztery kostki cache
synch PB (lub dwie w wersji 256KB) i jedna kosta specjalnego TAG-RAMu
pochodzaca od Intela. Na procku jest oczywiscie odpowiedni radiator z
wentylatorkiem (ida trzy druciki czyli ma jeszcze jakis sensor).

Piotrek