Re: Nowa wersja G95...

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 10:44:48 MET

pingling_at_elka.pw.edu.pl (Piniek aka Piotr Ingling) wrote:
>Właśnie przeczytałem (PCPlus 2/97), że M$ wypuścił nową wersję G95. Tzw. OEM
>Service Release 2. Jedną z różnic (acz zasadniczą) jest to, że ma on 32-bitowy
>FAT.

zawsze mnie to bawilo. niby na czym polega 32bitowosc jakiegokolwiek
systemu plikow lub bazy danych ? :)))))))))) a 32bitowa mysz jest ?
nieee.... mysz jest na RS'ie, i wymaga jeszcze jednego bitu. jest 33bitowa :)))

>Oczywiście jest on niekompatybilny ze starym FATem - żadne dyskowe
>narzędzia "low-level" pod G95 nie będą poprawnie działać.

a ze starym FAT'em ?

>Nie można także
>przekształcić 16-bitowej partycji na 32 inaczej niż przez reformatowanie. Co
>więcej, ta wersja nie jest i nie będzie dostępna jako upgrade ani dostępna w
>normalnej sprzedaży - tylko OEM.

hehe, kolejny badziew from necrosoft :)))))))) oni chyba tak beda do
konca swiata :))

>Czyli, jak ktoś dostanie taką z komputerem,
>to będzie ją miał, a jak nie, to będzie mógł sobie o niej tylko pomarzyć. Sam
>fakt istnienia takiej wersji jest, jak to zwykle u M$ bywa, niemalże tajny.

tak samo tajny jak wszystkie utrudnienia i niezgodnosci, ktore necrosoft
zdaje sie stosuje celowo zeby byc niekompatybilnym z konkurencja do ostatniej
chwili. np. ciagle zmiany specyfikacji win32s . oni albo utrudniaja,
albo ofiary nie potrafia opracowac i zaprojektowac stabilnego interface,
aby potem jedynie w srodku poprawiac funkcjonowanie. ot caly necrosoft.

>Info jest w Knowledge Base (Q155003).
>Chwalmy Microsoft za takie podejście do użytkowników!

i to jak bardzo. jakie to szczescie ze zrezygnowalem z windy :))))))))))

>Drugi z naszych ukochanych monopolistów (Intel) też nie lepszy. PPro MMX
>(Klamath) będzie produkowane jako płytka z procesorem i cache (już wydzielonym
>z procesora) i wkładać się toto będzie do specjalnego gniazda (tak, jak kartę
>rozszerzeń). Wersji OverDrive dla zwykłych PPro nie będzie. Następnych wersji
>PPro najprawdopodobniej też nie.

w takim razie co bedzie dalej ? slyszalem ze pentium to juz optimum,
pomiedzy komplikacja ukladu a stopniem upakowania. przy dalszej komplikacji
koszty wytworzenia znacznie rosna. ale ja tak tylko slyszalem.