Re: reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 23:29:01 MET


Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl> wrote:
>Nalezy pisac pisma do kolejnych instacji nadrzednych. Wlasnie pisma, a
>nie dzwonic. To jest porzadna biurokratyczna instrytucja i do slowa
>drukowanego podchodzi z o wiele wieksza uwaga niz do telefonow,
>ktorych zawsze moze sie wyprzec. List polecony, a jeszcze lepiej za
>potwierdzeniem odbioru...
>
> MJ

A przy rozmowach na samym poczatku nalezy poprosic, a jak nie odniesie
skutku zarzadac nazwiska osoby ktora odebrala telefon. skutkuje :))

-- 
               oOOo      /===================================\
         /=====\__/=====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |
         \===================================================/
          polecam  http://www.agh.edu.pl/ogonki/   mime.html


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:54:17 MET DST