Re: Rzodzielczosc 900x700

Autor: Krzysztof Romanski (caro_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 23:10:14 MET

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Mysle ze albo masz bardzo slaby monitor albo wszystkie programy ktorych
>uzywasz maja czcionki wielkosci max. 5 pikseli. Od dluzszego czasu pracuje
>na 1024*768 75 Hz ( monitor MAG ) i wcale nie musze siedziec z nosem w
>monitorze, narzekac na bolace oczy itp. - wszystko tkwi w jakosci
>kineskopu a na ta nie moge narzekac. A jesli monitor jest beznadziejny to
>i w 800*600 czeka cie wiele niespodzianek typu "dlaczego mam czerwone
>oczy".

Chcialem sie Ciebie zapytac jaki masz model MAG'a, poniewaz ja uzywam
MAG DX 15F z karta graficzna Elsa Winner 1000 Trio, i moj obraz na
takich parametrach, o ktorych mowisz wyzej jest nieostry w ogole, a u
gory jest raczej "zwiniety". Nie jest to wina karty graficznej, ktora
nota bene jest zaprojektowana do pracy do 160 Hz, poniewaz podlaczalem
do niej 15" Daewoo, ktory przy 1024x768 pracowal wystarczjaco ostro
przy 90 Hz!!.
Na moim MAGu moge pracowac komfortowo jedynie do 800x600 przy 75 Hz.
Moj MAG jest uzywany 1,5 roku.
Zaskoczony Twoja wypowiedzia, Krzysiek.
Krzysztof Romanski
mailto:caro_at_free.polbox.pl