Re: reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 17:47:38 MET


StaCH_at_tpnet.pl napisał(a) w artykule <5d2kdv$nmo$9_at_mite.icm.edu.pl>...
>
>
> On 1997-02-01 lis said:
> >Czlowiek nawet tego nie zauwazy bo to tylko zmiana fazy ale
> >modemy na tym wlasnie pracuja.
> >Efekt jest taki, ze co 2-3 minuty modemy sie rozlaczaja.
> >W miedzyczasie nawet szybko chodza.
>
> Nie musza sie rozlaczac moga
> robic retraining jesli synchronizacja
> sie calkiem nie rozjezdza a gina
> pojedyncze probki ...
> Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz
>
> UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67
>
> `[1;33;43mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive
>
>
Ostatnio widzialem lepszy numer na linii dzierzawionej: Modemy (Motorola
Codex) nie chcialy laczyc sie na ZADNEJ predkosci - nawet na 300!.
Oczywiscie "fachowcy" z TP mierzyli i stwierdzili, ze wszystko OK. Dobrze
ze nie powiedzieli, ze trzeba wymienic modemy na lepsze :-). Po
przylaczeniu oscyloskopu do linii okazalo sie, ze poziom sygnalu plywa w
zakresie kilku dB z okresem ok. 5 sek. Czegos takiego nawet Motorola nie
zniesie, mimo ze faza jest OK.

Pozdrowienia

------------------------------
Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:54:17 MET DST