Re: praca na odleglosc

Autor: Adam Hernik (adas_at_mikrob.p.lodz.pl)
Data: Tue 04 Feb 1997 - 17:47:34 MET

StaCH_at_tpnet.pl wrote:

> E tam, zalezy jaka praca i jaki system.

Power Challenge -> Linux (oczywiscie X-Windows)
dlaczego wolno ? Przerysowanie okienka trwa dosc dlugo,
reakcja na wcisniecie przycisku tez, poza tym jest niezle

> Jakim kabelkiem, przez co i do czego?

  skretka->swiatlowod->skretka (oczywiscie eternet karta niestety 10BaseT)
  po drodze jest kilka hubow a i swith tez sie trafi. Fizycznie jest to oklolo
  200 metrow. Modemem przez TPSA szybciej nie bedzie.

> Tak samo jak Multiuser DOS 7, ktorego
> uzywam jako Access Server'a do Netware
> z modemami V.32bis.

Czlowiek sie pytal o w95 wiec chyba chodzilo mu o prace z programami graficznymi ?
Bo jesli chodzi o tekstowe to nie mam zastrzezen, idzie calkiem dobrze. Sam kilka lat temu
walczylem z lynxem na modemie 2400.

> Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Adaś.

Adam Hernik ITF&M mailto:adas_at_mikrob.p.lodz.pl
		Don't marry, be happy