reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: StaCH_at_tpnet.pl
Data: Tue 04 Feb 1997 - 09:49:11 MET


On 1997-02-03 pawelp said:
>Michał Witkowski wrote:
>> A propos, w ciagu pol godziny, od kiedy sie polaczylem, juz trzy
>>razy zerwalo (modem USR Sportster 33.6). Chyba to jest juz powod
>>do reklamacji?

>Byc moze jest to powod do reklamacji modemu. Tez mam taki i jest to
>samo, a nawet gorzej. Poprzednio (Zyxel, Zoom) bylo duzo lepiej,
>wiec to chyba nie linia.

Racja! Moga przyjsc z Motorola
i narobic wstydu :-((((
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;35;47mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:54:15 MET DST