Re: Dylemat ...

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 21:48:29 MET

Stefan Szeterlak <szeter_at_ibm.uci.agh.edu.pl> wrote in article <5d4mu5$f9j_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
> Heyka,
>
> Ludziska mam pytanie:
>
> 1) Ktora karta dzwiekowa jest lepsza SB AWE czy GUS ? (dowolne
> modele prosze o glosy za lub przeciw)

Co za pytanie ??? Gravis UltraSound PnP... AWE to takie badziewie,
sterowniki do d..., W zasadzie to AWE niczym sie nie rozni od SB16...
Tyle ze midi ma na EMU8000, a na dodatek patche sa takie metaliczne ze
wole juz synteze FM. Gravis to co innego, doskonala jakosc przetwornikow,
wave-table super, a zestawow patchy jest na internecie od groma..

> 2) Moze mi ktos doradzic dobra karte graficzna nie za droga i
> bezproblemowa ?

Matrox Millenium, Matrox Mystique.... lepszych nie ma.

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |