Streamer

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 23:11:02 MET

Hello Przemyslaw!

19 Jan 97 15:13, Przemyslaw Grochowski -> do All:

 PG> Mam jak sie wydaje ten sam streamer. No, zabytek ale sprzedac nie

 PG> Troche to loteria. Pod Win'95 niestety nie chce chodzic pod MS Backup

 PG> Mnie interesuje cos, co by toto zmusilo do WIN'95....

W katalogu \WINDOWS powinienes miec plik HARDWARE.TXT. Oto jego fragment:

Ponizszy sprzet nie jest zgodny z programem Backup:
- Napedy podlaczone do drugiego kontrolera dyskietek lub do karty
  akceleratora
- Archive (napedy)
- Irwin AccuTrak (tasmy)
- Irwin (napedy)
- Mountain (napedy)
- QIC Wide (tasmy)
- QIC 3020 (napedy)
- SCSI (napedy tasm)
- Travan (napedy)
- Summit (napedy)

Nie jest to do konca prawda, bo Tape Streamer Conner jest na napedzie Archive
(przynajmniej ja mam taki) a chodzi pod '95 i jest nawet wymieniony jako
dzialajacy w innej czesci cytowanego tekstu. Faktem jest jednak, ze wiekszosc
oryginalnych napedow Archive nie dziala prawidlowo.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-