DriveSpace3

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p9.f54.n480.z2.fidonet.org)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 23:13:06 MET

Hello Marx!

20 Jan 97 11:25, Marx -> do All:

 M> W DrvSpace 3 mozesz ustawic stopien kompresji dla poszczegolnych
 M> katalogw

Ciekaw jestem w jaki sposob - moze mnie oswiecisz ?

 M> (od zadnego do Ultra - niby ma pakowac tak mocno jak zip)

A zip pakuje n.p. srednio 6:1 ? - Bo tak juz mialem spakowane DS3 UltraPack
a w tej chwili mam ~40MB spakowane DS3/UP 3:1

 M> Dla ludzi bez pieniedzy jest to pewne wyjscie (kiedys mialem 80MB na
 M> 52 MB HDD) ale zasadniczo odradzam.

                   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
A niby to dlaczego ?

Najgorzej jak sie wypowiada ktos kto zna temat ze slyszenia!

Nie mozna dokonac wyboru stopnia kompresji dla wskazanego katalogu.
Kompresja zalezy od 'last access' do pliku i tylko mozesz regulowac _czy_ i
_jakiego_ _typu_ kompresji uzyc dla plikow nie otwieranych od...dni,
oraz to samo w odniesieniu warunkowym do stopnia zapelnienia dysku.
Inaczej mowiac n.p. stopien UltraPack moze nie byc uzyty wcale lub tylko w
wypadku gdyby wolna powierzchnia dysku < xxMB itp.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-