Re: reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Krupek (dokrupka_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 15:20:03 MET

> Czy ktos reklamowal jakosc lini telefonicznej w TPSA,
> mam problem z nowa centrala (cyfrowa), modem Elite2864
> laczy sie tylko na 14400 czasami na 16800.

A może masz założony tzw MULTIGAIN ????
To jest takie uzadzenie gdzie na jednej parze (linni telefonicznej) pracuje więcej telefonów (max.10).
Telekomunikacja zakłada takie urzadzenia tam gdzie brakuje par a urzytkowników i chetnych na telefon jest dużo.
Mam takie urzšdzenie założone w pracy i modem 28.800 łšczy się własnie maksymalnie na 16.800 !
Spytaj sie na centrali czy nie masz tego podpiętego.
Głos przez to chodzi do przyjecia ale modemy a nawet fax chodzi (czyt. leci) jak krew z nosa ...
FATALNIE !!!!